آمدن دوباره غم ها...


(عشق پوشالی)

اومدی بدون نظر نرووووووووووووووو.

لعنت به اقبال بدم  ***لعنت به این بخت سیاه 

 

  ازعاشقی و خوبیهایش***چیزی

 

ندیدم غیر آه

 

چرا دوباره آمدی*** تازه کنی گذشته ها

 

نمک بپاشی در دلم***پنبه کنی در رشته ها

 

اگه نمی خوای قلب من***پس برای  چی صدا زدی

 

 یه روزمی گی نروبمان***یک

 

روزمیگی خیلی بدی

 

چرا می خوای که بشکنی *** هر ثانیه تو این تنو

 

 نه می کشی نه میگذری ***زنده به

 

گورمی خوای مرا

 

مرا ببخش عروسکم ***  اگه نبودم  لایقت

 

 اگه جسارت کردمرا ***گفتم

 

که هستم عاشقت

 

بدان وبرایم فرشته ای ***حتی اگه بگی برو

 

تا آخرین ذره جان  *** رها


نمی کنم تو را



ادامه مطلب..........

نظرات شما عزیزان:

شبــــــــــــنم ♥ღஜܓܨ
ساعت12:14---24 ارديبهشت 1392

سلامتی خودم



که هرکی منو دید گفت چقدر سرش شلوغه.........



ولی.........



فقط خودم فهمیدم که چقدر تنهام


آرزو
ساعت18:11---15 اسفند 1391
غم، زمانی مثل کوهِ درد می ریزد سرت
از در و دیوار هی نامرد می ریزد سرت
بغض – این تنها رفیق راه – طغیان می کند
کل دنیا بی برو برگرد می ریزد سرت
زندگی لج می کند با تو – نمی فهمد تورا
در بهارت برگ های زرد می ریزد سرت
می شوی تنها- شبیه کوه های دوردست-
رعد و برق از آسمان آنقدر می ریزد سرت...
که تمام زندگی زهر هلاهل می شود
زندگی، مانند آبِ سرد می ریزد سرت


nazanin
ساعت15:52---2 اسفند 1391
salam man b web shoma oomadam shoma ham byaid va web khodetono sabt konid montazeram

Ghazal
ساعت13:38---30 دی 1391
mer300000000

مریم
ساعت16:04---16 دی 1391
سلام،ممنون که به وبم اومدی لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن

mehran
ساعت0:13---9 دی 1391
..........@@@

............@@@@@@@@@

...............@@@@@@@@@

....................................@@

....................@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

......................@@

..................................................

@@@...............................@@@

@@@................................@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@

...@@@@@@@@@@@@@@



..................@@...@@

..................@@...@@

......................@@

......................@@

............................

...............@@@@

.............@@.......@

................@@@@@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

..............................@



منتظرم كه بيايد.


Mohadese1905
ساعت12:53---7 دی 1391
سلام واقعا وبلاگ خیلی خوشملی داری اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

م ی ن ا
ساعت16:45---1 دی 1391
سلام ممنون که سر زدی لینکت کردم

Mohsen
ساعت12:24---1 دی 1391
زمستونت بهاري

سمیرا
ساعت15:52---30 آذر 1391
من دارم جمعه مي رم، فکر نکنم ديگه همديگر رو ببينيم... منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدي هام منو ببخش...
از طرف پاييز


مهران
ساعت23:59---29 آذر 1391
سلام
من آپم
ممنون میشم بهم سر بزنی و نظرتو بگی
منتظرم....


م ی ن ا
ساعت20:40---28 آذر 1391




★。˛ °.★__ *★* *˛.

˛ °_██_*。*./ \\ .˛* .˛.*.★* *★ 。*

˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*

.°( . • . ) ˛°./• \'♫ \' •\\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。

*(...\'•\'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .

... ... ¯˜\"*°•♥•°*\"˜¯`´¯˜\"*°•♥•°*\ "˜¯` ´¯˜\"*°´¯˜\"*°•♥•°*\"˜¯`´¯˜\"*° •


Mohsen
ساعت19:33---24 آذر 1391
من براي بيداري شبانه ام چراغي نمي افروزم.
"خيال تو" مرا كافيست...


ستاره
ساعت20:41---23 آذر 1391
سلام دوست خوبم.وب قشنگی داری.لینک شدی عزیز

مهران
ساعت23:58---22 آذر 1391
آآآپم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.منتظرمااا.راستی با تبادل لینک هم موافقم.

آیدا
ساعت18:56---20 آذر 1391
سلام مطالبت خیلی قشنگه موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,ساعت 13:32 توسط بردیا رستمی| |


Power By: LoxBlog.Com